1 клас – Англійська мова автор Т. І. Ольховик

Викладання англійської мови, як і інших предметів, повинне бути спрямованим на підвищення якості навчання, творчого розвитку дітей молодшого шкіль­ного віку, формування цілісної картини світу, у якому ми живемо, уявлення про місце людини в цьому світі, моральне виховання з орієнтацією на загальнолюдські цінності в гармонії з національною самосвідомістю.

Навчання англійської мови в початкових класах включає в себе навчання таким видам мовної діяль­ності, як аудіювання, говоріння, читання, письмо, переклад. Вимоги до практичного оволодіння учнями кожним видом мовної діяльності подані в програмі за класами.

Усний вступний курс проводиться протягом усього першого класу (перший рік навчання). Це продиктовано цілою низкою міркувань.

По-перше, психологічні особливості дітей 6-річного віку. Усно вони без зусиль опановують не тільки окремі слова, а й цілі речення, тоді як читання англійською мовою дається дітям цього віку важче.

По-друге, усний вступний курс дозволяє приділити достатньо уваги й часу поставленню вимови.

Протягом усного вступного курсу накопичується необхідний лексико-граматичний матеріал, який дозво­ляє в другому класі приступити до навчання й письма як до самостійних видів мовної діяльності.

По-третє, усний вступний курс протягом усього першого року навчання дозволяє забезпечити засвоєн­ня великого об’єму мовного матеріалу.

Під час усного вступного курсу учні знайомляться з літерами англійського алфавіту. Доцільно на початко­вому етапі навчати учнів напівдрукарському шрифту, це полегшує і прискорює трудомісткий процес навчання читанню. Крім цього, напівдрукарський шрифт одержав великого поширення у світі, ним користується переважна кількість людей, які володі­ють англійською мовою.

У другому, третьому й четвертому класах закладені міцні основи всіх видів мовної діяльності. В області аудіювання учні повинні розуміти мову на слух у при­родному темпі (приблиз­но 120 слів за хвилину), вказівки вчителя, які пов’я­зані з веденням уроку, неве­ликі тексти монологічного і діалогічного характеру у звукозаписі або в мовленні вчителя, які побудовані на знайомому для учнів про­грамному матеріалі.

У зв’язку з тим, що ядром, навколо якого будується програма розвивального навчання на початковій ланці, є “Навколишній світ”, і відповідно до таких принципів дидактики, як принципи інтеграції, цілісності, гумані­зації, екологізацїї та ін., тематика для усного мовлення й читання на уроках англійської мови пов’язана з програмою “Навколишній світ” для 1, 2, 3, 4 кл.

Протягом чотирьох років навчання значна увага приділяється організації самостійної роботи учнів над мовою.

Міжпредметні зв’язки англійської мови з курсами інших предметів, які вивчаються на даному етапі навчання, носять подвійний напрямок. Згодного боку, вони дозволяють використовувати знання, які вони придбали при вивченні інших предметів, у навчальному процесі з іноземної мови, а з іншого боку, інформація, яка одержується на уроках англійської мови, збагачує та розширює кругозір школярів.

Практичному оволодінню англійською мовою повинна сприяти і позакласна робота.

Posted in 1 клас, Англійська мова 1-4 класи, Література для початкової школи and tagged , , .

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *