1 клас “Інформаційна культура” автори: Н.А. Саражинська, Т.О. Пушкарьова, Н.І. Гущина

 За вибором навчального закладу у 1 – 4 класах може здійснюватись викладання навчального предмету «Інформаційна культура» або «Інформатика», які забезпечують виконання завдань освітньої галузі «Технології».  Курс «Інформаційна культура» для 1-4 класу загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою, що працюють за науково-педагогічним проектом «Росток», підготовлений Пушкарьовою Тамарою Олексіївною, професором, канд. пед. Наук, заступником директора Інституту інноваційних технологій та змісту освіти Міністерства освіти і науки України, Саражинською Наталією Анатоліївною, вчителем початкових класів Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій м. Білої Церкви Київської області, вчителем-методистом вищої категорії та Гущиною Наталією Іванівною, завідувачем відділу інформаційних та інноваційних технологій Інституту інноваційних технологій та змісту освіти Міністерства освіти і науки України.

 Анотація до посібника «Інформаційна культура» 1 клас

 Навчальний посібник «Інформаційна культура» у двох частинах  для 1 класу (авт. Саражинська Н. А., Пушкарьова Т.О.,  Гущина Н. І), що має гриф «Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах» від 31.07.13 №14.1/12-Г-454, призначений для вивчення безкомп’ютерного компонента курсу «Інформаційна культура», а також спрямований на формування відповідних загальнонавчальних умінь та навичок, є складовою комплекту навчальних посібників за науково-педагогічним проектом «Росток». Зазначений посібник відповідає навчальній програмі для початкової школи «Інформаційна культура» (авт. програми Саражинська Н. А., Пушкарьова Т.О.,  Гущина Н. І), що має гриф «Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах» від 21.07.2010 р. № 1.4/18/-3015.

Мета наукової концепції навчання інформатики  в 1 класі за науково-педагогічним проектом «Росток»  полягає в оптимізації технологічного аспекту процесу формування навичок користувача електронними пристроями, виходячи з вікових та індивідуальних можливостей та інтересів першокласників, що дозволить учням отримати досвід маніпулювання віртуальними об’єктами;  оволодіння учнями первинними технологічними навичками  роботи з головними об’єктами певної операційної системи; розвитку комунікативних компетенцій учнів під час творчої діяльності.

Посібник укладено у двох частинах  відповідно до певних тем вивчення: перша частина посібника – дві теми:  «Комп`ютер для першокласника» – знайомство зі складовими частинами комп’ютера; друга тема  «Операційна система» – знайомство з віртуальними об’єктами певної операційної системи та формування вміння маніпулювати цими об’єктами на початковому рівні; третя і четверта теми  другої частини посібника «Обробка графічної інформації», «Інформація. Інтернет» базується на практичній образотворчій діяльності учнів з використання електронних пристроїв.

Основне завдання посібника: зробити процес навчання цікавим з використанням гри за комп’ютером та ігор в посібнику, що побудовані на знаках та символах сучасного електронного оточення людини.

   

Posted in 1 клас, Інформаційна культура 1-4 класи, Література для початкової школи and tagged , , , , .