12 квітня 2018 року завершилася робота обласних майстер-класів Кальчук Марії Іванівни, учителя початкових класів Української СЗОШ І-ІІІ ступенів Київської області, учителя-методиста, заслуженого вчителя України з теми: «Інтегративно-діяльнісний підхід до викладання української мови в школі І ступеня за педагогічною технологією «Росток».

На заході були присутні 32 педагоги Київської і Запорізької областей та м. Києва.

Також участь у майстер-класі  взяли:

Воронцова Емілія Валеріївна, науковий співробітник Інституту модернізації змісту МОН України;

Ткаченко Любов Петрівна, завідуюча відділу початкової освіти КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»

Воронцова Емілія Валеріївна звернула увагу учасників майстер-класу на концептуальні засади Нової української школи у контексті педагогічної технології «Росток».

Кальчук Марія Іванівна ознайомила педагогів з особливостями організації навчального процесу на уроках української мови в 2-му класі за оновленими підручниками згідно мети та завдань Нової української школи.

Учасники майстер-класу представили свої творчі доробки, обмінялися досвідом проведення уроків з української мови в 2 класі за педагогічною технологією «Росток». Педагоги також відзначили актуальність та відповідність методики вивчення української мови згідно мети І циклу початкової школи в Новій українській школі.

З метою подальшого розвитку компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів на уроках української мови за інтегративно-діяльнісною технологією «Росток», дотримуючись принципу науковості, системності, наступності у вивченні української мови та вдосконалення і підвищення професійного рівня вчителів, в контексті реалізації концептуальних засад Нової української школи,  учасники майстер-класу запропонували:

  1. Схвалити розроблені і представлені учасниками майстер-класу конспекти уроків української мови для другого класу за педагогічною технологією «Росток».
  2. Підготувати рукопис методичного посібника «Інтегративно-діяльнісний підхід до викладання української мови в другому класі за педагогічною технологією «Росток» та доповнити матеріали вчителів творчими роботами учнів, як результатами учительської роботи.
  3. Схвалити роботу майстер-класу та продовжити роботу з вивчення української мови за педагогічною технологією «Росток» у третьому класі в новому 2018/19 навчальному році та підготувати відповідно оновлені підручники згідно мети і завдань Нової української школи. План роботи майстер-класів буде представлено у вересні 2018 року.

По завершенні учасники майстер-класу отримали сертифікати.